Upravit stránku

Časový harmonogram závodu

9:30  - 12:00  Možnost vyzvednout startovní číslo
9:30 - 11:00   Možnost registrace na místě

9:30 - 15:00  Prodej občerstvení - nápoje, něco malého k zakousnutí

Registrace na místě 10 km - 350 Kč
Registrace na místě 5 km - 300 Kč

12:30  Odstartování závodu na 5 Km hromadně
12:45  Odstartování závodu na 10 Km hromadně

12:50 - 14:30 Výdej občerstvení pro závodníky (v ceně startovného)

15:00  Vyhlášení výsledků 

Důležité informace pro závodníky

  • Jak se dostanete na závod
    Závod má start, cíl i zázemí za budovou obecního úřadu Zaloňov (dejte do navigace) a v okolí budou pro závodníky vyhrazeny místa k parkování a to ve 2 zónách (a to jakoby před startem a za startem). Věřte ukazatelům a organizátorům, kteří vás navedou na volné místo. Pokud jedou vaši kamarádi či známí, snažte se jet prosím jedním autem dohromady, ať se vejdete:). Mapa je zde:
    Mapa zázemí závodu
  • Jaké boty zvolit?

    V tomto roce probíhala těžba dřeva, lesáci likvidují stromy po kůrovcové kalamitě. Z důvodu použití těžké techniky jsou některé části trasy značně rozjezděné. Doporučujeme krosové/trailové boty s podrážkou, která vás podrží na kluzkém povrchu. Nedoporučujeme boty na běhání ve městě (hladká podrážka s nezpevněnou botou)

    Prosím dbejte na trase především na bezpečnost.

  • Kdy dorazit a vyzvednout si čísla?
    Registrace bude otevřena již od 9:30, kdy bude možné si vyzvednout čísla. Registrace uzavřeme ve 12:00, nemilosrdně :), budeme totiž muset aktualizovat startovní listinu, ať všem bezpečně změříme čas. Registrací myslíme výdej startovních čísel (včetně zavíracích špendlíků), dárkové vouchery a lístky na občerstvení.
    Při výdeji startovního čísla vyplníte a podepíšete souhlas se všeobecnými podmínkami (viz příloha).
  • Nezletilý pod 15 let musí běžet se zákonným zástupcem
    Pro zákonného zástupce budeme mít připravený formulář u registrace pro potvrzení plného převzetí odpovědnosti za nezletilého.
  • Občerstvení po závodě
    Polévka a pivo je vydáváno po předložení lístku, který obdržíte při registraci. Ostatní občerstvení, které je součástí startovného, si můžete vyzvednout po závodě bez nutnosti lístku.
  • Zranění během závodu

    Pokud se při závodě zraníš, nebo nastane jiná událost, která ti zamezí dokončit závod, kontaktujte organizátora na tel. 775 741 136. Telefonní kontakt máš umístěn na zadní straně startovního čísla. V případě Vážného zranění kontaktujte nejdříve IZS na tel. 112 nebo 155.

  • Nevyhazujte nikde odpadky, papírové kapesníčky ani kelímky po čaji

    Les není náš, ani vlastníků, ale zvířat a stromů. Nevyhazujte prosím nic při závodě, ani kapesníčky a už vůbec ne tuby od gelů či podobných výživ. Na 10-ti km trase bude v polovině trati výdej čaje pro občerstvení s kelímky. Po pár metrech budeme mít odpadkové pytle, kam vyhoďte kelímky a případné vaše zásoby. Zde je možné hodit i kelímky na zem, na cestu, ne však dále než 15 metrů od výdeje. Na cestu prosím:). Nevyhazujte ani banánové slupky. Pokud vás přeci jen bude něco strašně tížit, ať to neskončí v lese, ale na cestě. Jiný dobrák to odnese.

  • Start se psy není možný

    Ani letos není možný start se psy.

    Důvodů je hned několik, obě tratě mají na prvních 50-ti metrech po startu ostrou zatáčku a další nebezpečná kolizní místa, organizace a zázemí by byly velmi náročné na zvládnutí. Chceme udržet kvalitu a rovné podmínky pro všechny běžce. Respektujte to prosím.

  • Jak budou značené cesty

    Když nebudete vědět, běžte za nosem:). Teď vážně, na trasách budou u rozcestí vyvěšené šipky na stromech (A4 papír s šipkou v euroobalu) a někde doplněné bezpečnostní páskou, která naznačuje, kudy pokračovat (vždy vyvěšeno na správné cestě za odbočkou). 

    Zároveň bude část trati sdílená pro trasu 10 km a 5 km, na těchto místech můžete vidět šipky zelené na bílém poli a černé na žlutém poli. Se zelenou šipkou budou platné šipky pro desítku (trať 10 km), jelikož pro desítku jsou startovní čísla se zeleným polem a pro "pětku" (5 km trasa) jsou šipky a startovní čísla se žlutým polem (viz příloha). Na kritických bodech budeme mít dobrovolníky, co vás případně nasměrují a občas i nějaký ten paparazzi.

  • Úschovna a šatna
    V místě zázemí závodu je kulturní dům s kapacitou pro 50 lidí, v jeho spodní části bude možné se převléknout dohromady muži i ženy. Prosím, nezdržujte se zde. Na balkóně uvnitř je možné si zdarma nechat uložit věci, ty dejte do batohu, nebo dejte do sebe a bude vydávané na vaše startovní číslo.
  • Kam připnout své startovní číslo

    Při registraci obdržíte startovní číslo, které musí závodník připevnit na přední část těla (pro správné odměření času). 

  • Možnost zakoupit drobné občerstvení

    V centru závodu jsme letos připravili možnost zakoupit drobné občerstvení. Stánek bude připraven od 9:30 hod.  Ve stánku budete moci zakoupit pivo, Limonádu, vodu, kávu, čaj či grog.

    Na doplnění energie před závodem bude k prodeji připraven banán, tatranky, miňonky, corny a nebo prostě párek s chlebem :-).

Kontrola plateb startovného

Zkontrolujte si prosím, zda evidujeme Vaši platbu. Pokud jste uhradili a nemáme u Vás platba "ano", prosím kontaktujte nás na e-mail zalonovskadeistka@gmail.com a vše napravíme :-)

Poslední aktualizace plateb proběhla 2.1.2020, pokud jste tedy odeslali platbu v posledních dvou dnech, pravděpodobně se projeví v zítřejší aktualizaci plateb.

Nahoru